4.04.2014 --- Індивідуальні дорожні карти персонального розвитку

опубліковано 20 квіт. 2015 р., 07:37 Viktor Mylashenko   [ оновлено 21 квіт. 2015 р., 10:46 ]
Успішно завершився тижневий Інноваційний освітній Табір-Тренінг для молодих людей  12-17 років "Успішна кар’єра чи власний бізнес. Мій свідомий вибір». https://sites.google.com/site/potokorgua/news/4042014---individualnidoroznikartipersonalnogorozvitku/DSC04041.JPG

Було багато цікавого та корисного. Але родзинкою ми вважаємо один з результатів табору - побудова кожним учасником Індивідуальної дорожньої карти персонального розвитку.  Така карта, в деякій мірі, є розширенням та розвитком ідеї профорієнтації.

Порівняємо.

Класична процедура Профорієнтації передбачає вивчення дитини (тести, спілкування, діяльність) та одноразове (декілька разове)  надання зовнішніх рекомендацій з вибору начання та професії. Тут дитина виступає у ролі об’єкта якого досліджують, та якому дають рекомендації.

Технологія застосування Індивідуальної дорожньої карти персонального розвитку передбачає в першу чергу активність самої дитини в здійсненні своєї профорієнтації.


Схематично це виглядає так.

Дитині задають питання, а вона відповідає на них у формі ітелект карти


Потім аналогічні питання задають батькам. В результаті формується “стерео” бачення шляху  дитини її батьками та нею самою.


Далі наступає черга тьюторського супровіду дитини.  На цьому етапі тьютор періодично спілкується з дитиною та батьками і допомагає поставити правильні питання та сформулювати адакватні відповіді щодо навчання та розвитку дитини.

Для забезпечення ефективного рузультату тьюторського супровіду дитина та батьки можуть отримати відповідні профорієнтаційні кваліфікації (посилання) .  Такі кваліфікації означають, що у подальшому дитина зможе з мінімальною зовнішньою допомогою сама здійснювати свою профорієнтацію.




Comments